Sous-Vide Chef megérkezett!
2014. április 05. írta: CS.T.

Sous-Vide Chef megérkezett!

MEGÉRKEZTEM!

DSCN3853.JPG

Sous-Vide Chef vagyok, az újszülött sous-vide kád. Oktatás is jár hozzám.

Sous-Vide Chef rács

Sous-Vide Chef belső

Születtem 2013.Március 7.-én
Méreteim 540x335x240mm, 20 liter

Nagyobb testvéreim és szüleim is vannak, sőt a nagyapám egy igazi óriás!
Sokat tököltek velem fejlesztőim, hogy ilyen vonzó legyek, és tökéletesen működjek.
Magyarországon születtem, erre garanciám is van.
Alkatrészeim, kiegészítőim azonnal beszerezhetők. 
Elválasztó rácsom segít bennem kiigazodni.
Sosem kések, hajszálpontos vagyok!

Szapora vagyok és én is új munkahelyeket szeretnék teremteni.

Vigyél haza, megérdemelsz! 

Keltsd életre vízkeringető rendszerem!
Keveset fogyasztok, mégis olcsón a Tiéd lehetek....
Bevezető áron megszerezhetsz, mert megérdemelsz!

KEDVELŐIMNEK  10%-al olcsóbb vagyok!


WP_000367.jpgSous-Vide Chef 1000 merülő Sous-Vide gép 10-50 literig alkalmazható, bármilyen edényben

-Rozsdamentes kivitel
-0,3 C pontosság
-Digitális P.I.D szabályzás
-Rögzítő elemek
-Működési hőmérséklet 20-90 C ig
-Max kapacitás 50 literig
-Folyadék szint érzékelő
- 2000W
-Keringető szivattyú 600Liter/óra

Készíts Te is díjnyertes ételeket!ILove_donto_20110527_157.jpg


 

A bejegyzés trackback címe:

https://culinartist.blog.hu/api/trackback/id/tr935864692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása